Η Jetdrops επιμελήθηκε τη νέα καμπάνια της JBL για τα social media, με τίτλο «JBL. Είμαστε Έτοιμοι», η οποία παρουσιάστηκε την εβδομάδα του Πάσχα. Η Jetdrops, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, επιμελήθηκε το concept, το tagline και το design της καμπάνιας, δημιουργώντας μια σειρά από χαρούμενα και νεανικά εικαστικά. Επίσης, αναφέρεται ότι στόχος του tagline ήταν να αναδείξει το mentality του brand, το οποίο υποστηρίζει ότι «είμαστε έτοιμοι να ζήσουμε και πάλι εκτός σπιτιού, να ταξιδέψουμε, να γελάσουμε, να οργανώσουμε νέες περιπέτειες, να ανακαλύψουμε τη φύση, αλλά και την πόλη μας και να μοιραστούμε στιγμές με τους αγαπημένους μας». Επιπλέον, τα custom feel good εικαστικά της Jetdrops απέσπασαν σημαντικά αποτελέσματα στα social media, καταγράφοντας στα κανάλια της JBL περισσότερα από 5,6 εκατ. impressions, 1,2 εκατ. reach, 18.500 post engagements και 3.500 link clicks.