Το Πρόγραμμα, που υλοποιείται σε συνεργασία με το Corallia, για πρώτη φορά δεν απευθύνεται μόνο σε νέους με καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες, αλλά και σε μικρές startup επιχειρήσεις που έχουν ήδη κάνει το πρώτο επιτυχημένο τους βήμα και βρίσκονται σε φάση εξέλιξης. Οι νέες επιχειρήσεις του σήμερα μπορεί να αναπτυχθούν πιο γρήγορα απ’ όσο ενδεχομένως και οι ίδιες φαντάζονταν.

Η κεντρική ιδέα της καμπάνιας αξιοποιεί αυτό το insight και το μεταφράζει σε μια σειρά από παράδοξες σκηνές με πρωταγωνιστές μικρές/ανερχόμενες εταιρείες που βρίσκονται ακριβώς σε αυτό το σημείο. Με disruptive, φρέσκο και χιουμοριστικό χαρακτήρα, η καμπάνια καλεί το κοινό να δηλώσει συμμετοχή και να «μεγαλώσει το μέλλον της επιχείρησής του» στο egg.

Η επικοινωνία επεκτάθηκε τόσο στην τηλεόραση όσο και στο ραδιόφωνο, με επίκεντρο, όμως, το digital περιβάλλον. Εκεί, δημιουργήθηκαν μια σειρά υλικών και format, καθώς και προσωποποιημένο και time sensitive περιεχόμενο, με στόχο την αξιοποίηση των δυνατοτήτων του performance marketing. Μέχρι στιγμής, η καμπάνια έχει «φτάσει» στο 80% του κοινού-στόχου της μέσα σε δύο εβδομάδες, ενώ πάνω από 1.800 άτομα έχουν ήδη εγγραφεί στην πλατφόρμα του theegg.gr.