Για τις προσφορές σε επώνυμα προϊόντα

Στο πλαίσιο αυτό, η Informal δημιούργησε τον «Δώρο», ένα χιουμοριστικό και δυναμικό χαρακτήρα που παρουσιάζει με ευφάνταστο τρόπο τις εν λόγω προσφορές και τιμές. Η ιδέα υποστηρίζεται με τηλεοπτική καμπάνια και προωθητικό υλικό στα super market και την παραγωγή της ταινίας υπογράφει η X-Rated.

H Informal ιδρύθηκε πριν από 3 χρόνια από τη Χριστίνα Σπάρταλη και τον Κωστή Νικηφοράκη και δραστηριοποιείται στο χώρο της above και below the line δημιουργικής επικοινωνίας, με «informal» φιλοσοφία, όπως δηλώνει και η επωνυμία της. Οι ιδρυτές της εταιρείας είναι στελέχη με μακρά προϋπηρεσία στο χώρο της επικοινωνίας.