Μια πρωτοβουλία της Novartis Hellas για την ΧΑΠ

Η καμπάνια βρίσκεται ήδη στον αέρα με τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό κοινωνικό μήνυμα σε εθνικά και περιφερειακά μέσα, καταχωρήσεις σε κυριακάτικα ένθετα και δημιουργία του www.anapnew.gr, που φιλοξενείται στον ιστότοπο της ΕΠΕ. Παράλληλα, πλαισιώνεται από roadshow πληροφόρησης σε μεγάλες πόλεις, καθώς και κοινωνικό πρόγραμμα με δωρεάν σπιρομετρήσεις σε ακριτικές περιοχές. Tαυτόχρονα, η Η+Κ Strategies έχει σχεδιάσει την δημιουργία περιεχομένου και story-telling σε on line και off line μέσα, και υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα media relations, ΚOLs relations, event marketing και CSR. Η εκστρατεία στοχεύει στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τη Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια.