Πρεσβευτής της πρωτοβουλίας επιλέχτηκε ο καλλιτέχνης Κωστής Μαραβέγιας, ενώ η καμπάνια θα τρέξει από τον Απρίλιο έως και το τέλος του 2019. Στο πλαίσιο υλοποίησης της καμπάνιας, η H+K Strategies ανέλαβε τον στρατηγικό σχεδιασμό, την προσαρμογή του concept στην ελληνική πραγματικότητα, τη δημιουργία του ονόματος και την επικοινωνία της καμπάνιας στα ΜΜΕ, με κεντρικό όχημα ένα ποδήλατο που κατασκευάστηκε ώστε να φέρει τα βασικά συμπτώματα της Πολλαπλής Σκλήρυνσης. Για τους σκοπούς της καμπάνιας, δημιουργήθηκε ένα βίντεο που παρουσιάζει τον τρόπο κατασκευής του ποδηλάτου.