Για τις προσφορές, υπό το κεντρικό μήνυμα «Έμπρακτα»

Η καμπάνια ξεκίνησε με σειρά τηλεοπτικών σποτ, που έκαναν πρεμιέρα χθες Κυριακή 16 Μαρτίου, υπό το κεντρικό μήνυμα «Το δικό μας ευχαριστώ, έμπρακτα». Στο ίδιο πλαίσιο κινείται και καταχώριση που εμφανίστηκε στον κυριακάτικο Τύπο, η οποία έχει corporate χαρακτήρα και επικοινωνεί το ίδιο μήνυμα, εστιάζοντας περισσότερο στα Pampers, Ariel, Fairy και Gillette. Το μήνυμα της καταχώρισης είναι «Σταθερά δίπλα σου εδώ και χρόνια. Αυτό έχει αξία!» και τελεί υπό το κεντρικό μήνυμα της P&G «Έτσι λέμε εμείς “ευχαριστώ”. Έμπρακτα».