Την τηλεοπτική καμπάνια του, με τίτλο «10 Χρόνια Beat», παρουσιάζει το Beat taxi app, η οποία φέρει την υπογραφή της Giraffes in the Kitchen, με στόχο να παρουσιάσει, όπως αναφέρει το ίδιο το agency, για πρώτη φορά στο τηλεοπτικό κοινό, το reason to believe του brand.

Το τηλεοπτικό σποτ διάρκειας 18΄΄ περιγράφει, μέσα από 3 ιστορίες, μια σειρά από καθημερινές κακοτυχίες, με το Beat να δίνει πάντα τη λύση. Το ίδιο, αλλά και διάφορες προσαρμογές του, εμφανίζονται ήδη σε τηλεόραση, Meta platforms, YouTube και TikTok. Το τηλεοπτικό επιμελήθηκε η CandyshopVFX, με σκηνοθέτη τον Αριστοτέλη Μαραγκό.

«Το Beat app, εδώ και 10 χρόνια, γεμίζει αυτοπεποίθηση τους κατοίκους Αθήνας και Θεσσαλονίκης, δίνοντας λύση γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια, σε κάθε ανάγκη μετακίνησης σε εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες και πάντα με την υποστήριξη των 8.000 συνεργαζόμενων οδηγών ταξί», αναφέρει η ανακοίνωση.