Στόχος των events ήταν η γνωριμία του κόσμου της Avon με τη νέα σειρά Fashion and Home, αλλά και τα 42 χρώματα της νέας σειράς βερνικιών mark. Κατά τη διάρκεια της κάθε ημέρας, η παρουσίαση της νέας σειράς προϊόντων πλαισιώθηκε από χρήσιμα μυστικά για το στυλ με coaching sessions από τον στυλίστα Χρήστο Καλλιαρέκο, από συμβουλές ομορφιάς με makeup sessions, καθώς και από «dos and don’ts» για την αντηλιακή προστασία με ένα session από την beauty expert της Avon.

Παράλληλα, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία του virtual reality, οι παρευρισκόμενες είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία εικονικής πραγματικότητας. Στην παρουσίαση βρέθηκαν και οι influencers της καμπάνιας που μοιράστηκαν τις #thepowertocreate στιγμές τους στα social media. Η καμπάνια αναμένεται να κορυφωθεί στα social media μέσα στο επόμενο διάστημα.