Καλώντας το online κοινό σε εικονική δεντροφύτευση
Digital διαγωνισμό με τίτλο «Tree of Beauty» σχεδίασε και υλοποίησε η Generation Y - International eBusiness Experts, για την ιταλική μάρκα φυτικών καλλυντικών L’Erbolario.

Το «Tree of beauty» καλεί το online κοινό να πάρει μέρος μέσω ενός καινοτόμου Interactive microsite σε μια εικονική δενδροφύτευση και να μπει στην κλήρωση για οικολογικά ποδήλατα και προϊόντα L’Erbolario.

Στόχος της καμπάνιας είναι να μυήσει το brand στη νέα ψηφιακή εποχή και να το συστήσει στο κοινό, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία στους χρήστες και διαδίδοντας το μήνυμα «Φύση, η πηγή της ομορφιάς» που αποτελεί μέρος του eco – friendly χαρακτήρα και της φιλοσοφίας της L’Erbolario.

To activation λανσαρίστηκε στο πλαίσιο της γενικότερης συνεργασίας που έχει Generation Y με τον επίσημο αντιπρόσωπο της μάρκας στην Ελλάδα, την εταιρεία Απ. Παπανικολόπουλος ΑΕ, με την Generation Y να έχει αναλάβει όλη την digital επικοινωνία του brand.