Τον γύρο του διαδικτύου και των social media έχει κάνει τις τελευταίες ημέρες το τηλεοπτικό σποτ «Μένουμε Σπίτι», με πρωταγωνιστή τον γνωστό ηθοποιό Σπύρο Παπαδόπουλο.
Το project έγινε pro bono, μέσα σε 48 ώρες.
Τον γύρο του διαδικτύου και των social media έχει κάνει τις τελευταίες ημέρες το τηλεοπτικό σποτ «Μένουμε Σπίτι», με πρωταγωνιστή τον γνωστό ηθοποιό Σπύρο Παπαδόπουλο. Το Υπουργείο Υγείας, ο ΕΟΔΥ και η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας ξεκίνησαν την εν λόγω καμπάνια με σκοπό να ενημερώσουν το κοινό για την ανάγκη αυτοπεριορισμού στο σπίτι και, κυρίως, για την προστασία των ηλικιωμένων.
Το σποτ υπογράφει η Frank & Fame και, σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για μία pro bono δουλειά, που έγινε μέσα σε μόλις 48 ώρες από τη στιγμή που δόθηκε το brief και μέχρι να βγει στον αέρα. Το ιδιαίτερα έξυπνο σενάριο, που καταφέρνει εύστοχα να «μιλήσει» στη γλώσσα των μεγαλύτερων ηλικιών και να μεταφέρει τα απαραίτητα μηνύματα, σε συνδυασμό με την αριστοτεχνική απόδοση του ηθοποιού και την «κίνηση» μέσα στο οικείο περιβάλλον του σπιτιού και των καθημερινών συνηθειών, έκαναν την καμπάνια να ξεχωρίσει. Το μήνυμα «Μένουμε μέσα, για να έχουμε όλοι την υγεία μας», χαρακτηρίζει την επικοινωνία.