Για τις φετινές Black Friday και Cyber Monday
H ForestView, Performance Marketing εταιρεία του oμίλου TDG, επιμελήθηκε την digital επικοινωνία του ηλεκτρονικού καταστήματος της BodyTalk για τις φετινές Black Friday και Cyber Monday.

Όπως επισημαίνει η ForestView, ο αριθμός των συναλλαγών αυξήθηκε κατά 93,82% σε σύγκριση με την περσινή αντίστοιχη περίοδο, ενώ ο συνολικός τζίρος αυξήθηκε 127,84% λόγω αυξημένης αξίας της μέσης αγοράς. Η digital επικοινωνία ήταν χωρισμένη σε τρεις φάσεις: περιορισμένος αριθμός καταναλωτών που εγγράφηκαν εγκαίρως στην καμπάνια «Up All Night to Get Lucky» είχαν πρόσβαση στις προσφορές της Black Friday από τις 10 το βράδυ της Πέμπτης.

Παράλληλα, εξασφαλίστηκε ευρεία κάλυψη του κοινού μέσω cross media επικοινωνίας των προσφορών του ηλεκτρονικού καταστήματος σε διαφορετικά στάδια του customer funnel. Η στρατηγική μεγάλης κάλυψης και υψηλού share of voice μετατράπηκαν σε μεγάλο αριθμό επισκέψεων στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Η τρίτη φάση της επικοινωνίας επικεντρώθηκε σε ξεχωριστή καμπάνια για την Cyber Monday.