Το «Spirit of London» του οποίου αντιπρόσωπος είναι το Beefeater έρχεται να επικοινωνήσει η νέα παγκόσμια καμπάνια του brand το οποίο διατίθεται στην αγορά από την Pernod Ricard.
Η καμπάνια, η οποία λανσαρίστηκε πρώτα στην αγορά της Ελλάδας, προκαλεί τους καταναλωτές να βιώσουν τις αντιθέσεις στην αστική ζωή του Λονδίνου και ευρύτερα, αλλά και να δοκιμάσουν την ενέργεια που απελευθερώνεται μέσα από αυτές.

«Για τη συγκεκριμένη καμπάνια του Beefeater, προσαρμόσαμε όλα τα υλικά του εξωτερικού με τα απαραίτητα specs για την digital επικοινωνία και το TVC. Επιπλέον, δημιουργήσαμε εξαρχής ιδέες για creative bus stops, καθώς και το full wrap branding ενός συρμού τραμ», αναφέρει, σε δηλώσεις του στο DailyFax, ο Δανιήλ Φωκάς, CEO & Founder, White Ad & Purple events.

Προκειμένου δε να προβληθεί πιο δυναμικά το «Spirit of London», που εκφράζει το Beefeater, περιγράφει ο ίδιος, «σκεφτήκαμε την αναπαράσταση των χαρακτηριστικών κόκκινων τηλεφωνικών θαλάμων του Λονδίνου σε στάσεις λεωφορείων, ενώ δημιουργήσαμε και ένα βίντεο για να παίζει σε όσες στάσεις είχαμε αυτή τη δυνατότητα». Πέραν όλων των παραπάνω, η White Ad & Purple Events ανέλαβε και την παραγωγή του after publicity video, το οποίο ανέβηκε στα social media.