Θα προβληθεί και στην Ελλάδα

(ΠΑΡΙΣΙ) Στόχος της καμπάνιας είναι να σοκάρει το κοινό με teaser ads με το συγκεκριμένο μήνυμα, προτού αποκαλύψει την μεγαλύτερη εικόνα που επικοινωνεί το πραγματικό μήνυμα του οργανισμού, ότι είναι καλύτερο να δεις ένα παιδί να κλαίει κατά τη διάρκεια ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης παρά να το δεις να πεθαίνει από αρρώστιες που μπορούν να προληφθούν. Ήδη έχει τεθεί σε λειτουργία στο Twitter το hashtag #MakeAChildCry, έχουν κυκλοφορήσει καταχωρήσεις και social media ads, καθώς και τηλεοπτικό σποτ που θα προβληθεί σε Γερμανία, Αργεντινή, Καναδά, Ισπανία, Ελλάδα, Ολλανδία, Πορτογαλία, Ελβετία, Ηνωμένο Βασίλειο και Γαλλία. Το σποτ ξεκινά με παιδιά που κλαίνε, με το πλάνο να ανοίγει αποκαλύπτοντας τον λόγο, ότι κλαίνε επειδή κάνουν εμβόλιο ή λαμβάνουν άλλου είδους θεραπείες και περίθαλψη, και κλείνει καλώντας το κοινό σε δωρεά στο makeachildcry.com.

(Πηγή: Marketing Magazine)