Εταιρική επικοινωνία

Με αφορμή την υποστήριξη της Ergo στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας, η καμπάνια προβάλει απλούς καθημερινούς ανθρώπους -όπως ένας πυροσβέστης ή μία μητέρα- ως «μαραθωνοδρόμους» της ζωής. Υπό το μήνυμα «μη σταματάς», η εταιρεία δηλώνει ότι βρίσκεται δίπλα σε αυτούς τους ανθρώπους, κατανοεί τις ανάγκες τους και τους ενθαρρύνει να συνεχίσουν τον καθημερινό τους αγώνα. Την καμπάνια επιμελήθηκε η DDB και συνολικά περιλαμβάνει 2 τηλεοπτικά σποτ, καταχωρίσεις στον Κυριακάτικο Τύπο, 3 ραδιοφωνικά μηνύματα και digital επικοινωνία. Η Ergo Hellas είναι μέλος του διεθνούς ασφαλιστικού ομίλου ζημιών, Ergo, ενός από τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς ομίλους σε Γερμανία και Ευρώπη. Ανήκει στη Munich Re, έναν από τους κορυφαίους παγκοσμίως αντασφαλιστές και φορείς ανάληψης ασφαλιστικού κινδύνου.