Το brand επιστρέφει με νέο TVC μετά από 6 χρόνια

Η DDB υπογράφει τη νέα καμπάνια του Μινέρβα Φαστ, με την οποία το brand επιστρέφει στον τηλεοπτικό «αέρα» μετά από σχεδόν 6 χρόνια απουσίας. Υπό το νέο tagline «Η γεύση θέλει Φαστ», στο σποτ πρωταγωνιστούν μια παρέα που μαγειρεύει, ένα οικογενειακό barbeque και ένας μπαμπάς που φτιάχνει κέικ υπό το βλέμμα της κόρης του, υπενθυμίζοντας και στις 3 αυτές περιστάσεις ότι οι μαγειρικές δημιουργίες θέλουν Φαστ. «Ό,τι κι αν φτιάχνεις, κάντο ξεχωριστό. Και μην ξεχνάς, η γεύση θέλει Φαστ», καταλήγει το σποτ, με την καμπάνια να ακολουθεί μια 360 προσέγγιση. Σημειώνεται ότι η συνεργασία της Μινέρβα με την DDB ξεκίνησε στις αρχές του 2020, με την ανάθεση του συνολικού διαφημιστικού λογαριασμού της εταιρείας.