Στον τηλεοπτικό αέρα βρίσκεται, από τις 16 Μαΐου, η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς, με τίτλο «Μη βλέπεις ταμπέλες. Δες τους ανθρώπους». Την καμπάνια υπογράφει η DDB, η οποία διατηρεί συνεργασία με τη Lidl σε συγκεκριμένο επικοινωνιακό κομμάτι. Μέσα από αυτήν, η εταιρεία καλεί το κοινό να δει πίσω από τις «ταμπέλες», τους πραγματικούς ανθρώπους της Lidl, οι οποίοι, όπως αναφέρει ανακοίνωση, εργάζονται, εξελίσσονται, ξεπερνούν τον εαυτό τους μαζί και είναι υπερήφανοι για όσα καταφέρνουν. Επίσης, θέλει να τονίσει ότι «όλοι ανεξαιρέτως έχουν τα εφόδια που χρειάζονται ώστε να εξελιχθούν, χωρίς διακρίσεις και προκαταλήψεις». Η τηλεοπτική παραγωγή δημιουργήθηκε από ανθρώπους της εταιρείας, καθώς οι πρωταγωνιστές της είναι εργαζόμενοι από τα καταστήματα, τα εφοδιαστικά κέντρα και τα γραφεία της πανελλαδικά. Η καμπάνια τρέχει σε ψηφιακά και έντυπα Μέσα, σε παραγωγή της Central Athens.