Με τηλεόραση, digital και outdoor.

Η πρωτοβουλία Ελλα-Δικά Μας με μότο «Πρώτη φορά ενωθήκαμε και γίναμε παράδειγμα» ανακοίνωσε την επίσημη έναρξη της τηλεοπτικής, digital και outdoor προωθητικής καμπάνιας της, με 100 σημεία παρουσίας σε όλη την Αθήνα και με την υπογραφή της Cream, στοχεύοντας να επικοινωνήσει άμεσα τις αξίες και το ιδεολογικό της περιεχόμενο στο κοινό. Η εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης της πρωτοβουλίας εστιάζει στην ενότητα των Ελλήνων και κυρίως στο κοινό υπόβαθρο των περισσοτέρων από 60 εταιρειών του Ελλα-Δικά Μας.

Η πανδημία ανέδειξε τη σημασία των εννοιών της συνεργασίας και της αλληλεγγύης, που με τη χρήση συναισθηματικού λόγου, επικοινωνούνται στους πολίτες μέσω της καμπάνιας. Η παρουσίασή της έγινε στη διαδικτυακή ανοικτή Γενική Συνέλευση της πρωτοβουλίας, που πραγματοποιήθηκε χθες, 18 Μαΐου. Επιπλέον, στη Συνέλευση πραγματοποιήθηκε απονομή του σήματος «Ethos» στις εταιρείες ΑΓΑΝ και Vitex για το κοινωνικό προφίλ και τη δέσμευση των διοικήσεών τους στην τήρηση των αρχών της Βιώσιμης Ανάπτυξης.