Τη social media καμπάνια Aman Safety διαχειρίζεται η Communication Effect, του ομίλου Recipe, για λογαριασμό της Stop the Traffik στην Ελλάδα. Η καμπάνια στοχεύει στην προστασία των προσφύγων και των αιτούντων άσυλο, καθώς ταξιδεύουν στην Ευρώπη.

Μέσω αυτής, παρέχονται πληροφορίες σχετικά με τους κινδύνους σωματεμπορίας, με την ασφάλεια και την πρόσβαση σε νόμιμη υποστήριξη. Αποδέκτες της καμπάνιας, η οποία επικεντρώνεται στα social media, είναι νέοι, ηλικίας 13 έως 21 ετών.

Σημειώνεται ότι η Stop the Traffik συνεργάζεται με παγκόσμιους ηγέτες και οργανισμούς που έχουν ως στόχο την προάσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και την κοινωνική δικαιοσύνη.