Τη νέα καμπάνια τους παρουσιάζουν το brand επίπλων Entos και η Common People, η οποία έχει αναλάβει για το brand τη στρατηγική και το δημιουργικό της νέας επικοινωνίας σε επίπεδο concept και τηλεοπτικής εφαρμογής.

Πρωταγωνιστής της επικοινωνίας είναι ένας εργαζόμενος, ο οποίος, μέσω δικαιολογιών σχετιζόμενων με τα έπιπλά του, προσπαθεί να αποφύγει ανεπιθύμητες κοινωνικές συναναστροφές, συγγενικές επισκέψεις, ακόμα και την ίδια του την εργασία.

Τις δικαιολογίες αυτές έρχονται να ανατρέψουν οι «ασυναγώνιστες», όπως τις χαρακτηρίζει η ταινία, τιμές των Entos με αποτέλεσμα να μην υπάρχει πλέον «Καμία δικαιολογία», όπως καταλήγει το μήνυμα της καμπάνιας.

Κάτω από το συγκεκριμένο μήνυμα, η καμπάνια περιλαμβάνει σποτ για όλες τις κατηγορίες προϊόντων και προσφορών και αναπτύσσεται στην τηλεόραση, τα social media και το digital. Την παραγωγή ανέλαβε ο Πάνος Καλλίτσης και τη σκηνοθεσία ο Βασίλης Τσαπόπουλος.