Σχεδίασε και τις ετικέτες των House Wines του
Το δημιουργικό γραφείο Chris Trivizas επέλεξε το νέο εστιατόριο Cookoovaya, για τον σχεδιασμό των ετικετών των κρασιών του, αλλά και το σύνολο της εταιρικής του ταυτότητας.

Το Chris Trivizas δημιούργησε τις ετικέτες και την ταυτότητα, με στόχο να λειτουργήσουν συνεκτικά με την απλή και εκλεπτυσμένη αισθητική του χώρου του εστιατορίου. Συγκεκριμένα, μια ετικέτα που «αγκαλιάζει» το μπουκάλι κατά 270 μοίρες, όσο και η μέγιστη δυνατότητα περιστροφής του κεφαλιού μιας κουκουβάγιας, κοσμεί τα μπουκάλια της σειράς κρασιών που επέλεξε να προσφέρει ως House Wines το Cookoovaya. Η σειρά αυτή έχει την υπογραφή του οινοποιείου της οικογένειας Γκιρλέµη και αποτελείται από τέσσερις ετικέτες που αντιστοιχούν στις ποικιλίες Ασύρτικο, Μαλαγουζιά, Ροζέ Syrah και Ερυθρός Merlot. Τα γράμματα που απαρτίζουν τη λέξη της κάθε ποικιλίας αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για τον σχεδιασμό, με στόχο την οπτική διαφοροποίηση της κάθε ετικέτας, αλλά και τη διατήρηση μιας ενιαίας ταυτότητας για τη σειρά.