Η Choose υπογράφει τις δύο καμπάνιες της βιο-φαρμακευτικής εταιρείας Takeda Ελλάς. Αξιοποιώντας όλα τα δυνατά κανάλια επικοινωνίας σε digital και φυσικά μέσα, street events, webinars και press conferences, οι 2 καμπάνιες της Choose στοχεύουν στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης αλλά και των ειδικών κοινών (ιατροί, πάσχοντες, οικογένειες ασθενών και θεσμικοί φορείς) για την αξία της έγκαιρης διάγνωσης, την ιατρική φροντίδα και την ψυχολογική υποστήριξη που χρειάζονται οι ασθενείς με Σπάνιες Παθήσεις και Αιμορροφιλία. Οι καμπάνιες θα είναι στον αέρα έως τα μέσα του 2022. Η Ευδοκία Κανέλλου, Managing Director της Choose Strategic Communications Partner, ανέφερε: «Είναι τιμή για εμάς, που μας επέλεξε η Takeda Ελλάς και μας εμπιστεύθηκε τον δημιουργικό σχεδιασμό και την υλοποίηση των δύο projects. Με ευαισθησία και ενσυναίσθηση, οι άνθρωποι της Choose αξιοποιήσαμε τη στρατηγική μας σκέψη με τελικό στόχο οι δύο καμπάνιες να αγκαλιάσουν όλη την Ελλάδα».