Στον «αέρα» βρίσκονται τρία τηλεοπτικά σποτ για το σύνδρομο Long Covid της καμπάνιας που υλοποιεί η Choose Strategic Communications Partner στο πλαίσιο ανάθεσης από το Υπουργείο Υγείας. Οι τηλεοπτικοί σταθμοί στους οποίους θα προβάλλονται τα σποτ είναι οι Mega, Ant1, Star, Skai, Alpha, Makedonia, Open, Ert1, Ert2, Ert3.

Η καμπάνια ξεκίνησε την Τρίτη 15 Μαρτίου και θα διαρκέσει μέχρι και τις 9 Απριλίου. Στόχος της επικοινωνίας είναι η ευαισθητοποίηση του κοινού για το εν λόγω σύνδρομο, η οποία έρχεται να συμπληρώσει την καμπάνια εμβολιασμού του Υπουργείου Υγείας. Στόχος είναι όλο και περισσότεροι πολίτες να ενημερωθούν για τα χρόνια συμπτώματα που αφήνει πίσω του ο κορωνοϊός, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι όλοι όσοι νοσούν θα αντιμετωπίσουν τέτοια ζητήματα.

Τα τρία βίντεο διάρκειας περίπου 45-50’’ προβάλλουν αληθινές μαρτυρίες ασθενών και προβάλλονται επίσης στην ιστοσελίδα του συλλόγου www.longcovidgreece.gr στην καρτέλα μαρτυρίες. Εταιρεία παραγωγής των βίντεο είναι η Matchframe. Η παραγωγή των βίντεο καθώς και η κατασκευή της ιστοσελίδας του συλλόγου είναι χορηγία της εταιρείας Choose Strategic Communications Partner.