Σε ραδιόφωνο, digital, έντυπα και social media

Η καμπάνια, που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την Choose, «τρέχει» σε media της Β. Ελλάδας, ενώ θα συμπληρωθεί με ειδικές καταχωρίσεις και δημοσιεύματα-αρθρογραφία για ειδικές μορφές τουρισμού -όπως το κυνήγι-, καθώς και με πολυσέλιδα έντυπα που αφορούν στον εναλλακτικό τουρισμό, τη γαστρονομία του νησιού, φωτογραφικό λεύκωμα και πολυσέλιδο ταξιδιωτικό οδηγό. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο νεανικό κοινό, για το οποίο υπάρχουν στοχευμένες ενέργειες με διαδικτυακά banners και ραδιοφωνικά σποτ.