Εσύ πόσες ώρες την ημέρα περνάς μπροστά από μια οθόνη; Με αυτό το μήνυμα/πρόκληση, η καμπάνια θέλει να προβληματίσει και να ευαισθητοποιήσει το κοινό-στόχος, που είναι γυναίκες ηλικίας από 20 έως 45 χρονών, ώστε να αναλάβουν δράση για την προστασία της επιδερμίδας τους.

Μέσα από ένα user-friendly, custom microsite (defendyourskin.gr), το κοινό καλείται να ολοκληρώσει ένα ερωτηματολόγιο και να ανακαλύψει τον χρόνο που περνάει σε ηλεκτρονικές συσκευές, κερδίζοντας έτσι προστασία για την επιδερμίδα με τη νέα σειρά Diadermine Lift+ Smart Defense.

Οι χρήστες οδηγούνται στο microsite μέσα από δημιουργικά tailor-made μηνύματα, τα οποία προσαρμόζονται στη συσκευή των χρηστών και τους βρίσκουν κατευθείαν στο online περιβάλλον με social media content, targeted ads, banners. Αλλά και στο offline περιβάλλον, η καμπάνια αγγίζει το κοινό μέσα από prints και ραδιοφωνικές αναφορές.