Στην Cambo ανέθεσε την ανανέωση όλης της εικόνας της, η Mon Kooloor, εγκαινιάζοντας τη νέα συνεργασία των δύο εταιρειών.
Με βασικό μήνυμα και concept «Tο κουλούρι σου καλύτερo», η νέα επικοινωνία εστιάζει στην «ποιοτική υπεροχή, την εντυπωσιακή ποικιλία και τη διατροφική αξία των προϊόντων Mon Kooloor, που ικανοποιούν κάθε γευστική ανάγκη, προσφέροντας λύσεις για διαφορικές περιστάσεις κατανάλωσης και ώρες της ημέρας».
Το ύφος της επικοινωνίας είναι σύγχρονο και νεανικό, με εικόνα και γλώσσα «φρέσκια, ζωντανή, γεμάτη χρώμα και high aesthetics visuals, που αντανακλούν τον καινοτόμο χαρακτήρα του brand, τη χαρά και το κέφι που βρίσκονται πίσω από κάθε απολαυστικό προϊόν».
Η νέα επικοινωνία είναι στον «αέρα» με social media campaign, influencers campaign, ραδιοφωνική καμπάνια και ανανεωμένα υλικά, όπως νέο κατάλογο και οθόνες καταστημάτων.