Την καμπάνια λανσαρίσματος στην ελληνική αγορά του κατασκευαστή οχημάτων νέας ενέργειας, BYD – Build Your Dreams, ανέλαβε η Brands & Brains. Η καμπάνια χαρακτηρίζεται από τις αναφορές της στην τεχνολογία, το συναίσθημα και την περιβαλλοντική ευαισθησία, με tagline «Είναι η αρχή μίας νέας εποχής για την Ελλάδα».

Στοχεύει δε, να αναδείξει την ηγετική θέση της BYD, ενώ, παράλληλα, αποτελεί «μια σημαντική στιγμή για την εταιρεία και τον όμιλο Σφακιανάκη, καθώς υπογραμμίζει τη δέσμευση στην παροχή κορυφαίων οχημάτων και λύσεων κινητικότητας στους Έλληνες καταναλωτές», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση. Η ταινία αξιοποιεί πλάνα των αυτοκινήτων της BYD, συναισθηματική αφήγηση και μουσική, με στόχο να κεντρίσει το ενδιαφέρον του θεατή, κλείνοντας με την προβολή του brand claim της μάρκας «Build Your Dreams».

Η προβολή της τηλεοπτικής καμπάνιας ξεκίνησε την Τετάρτη 15 Μαΐου, ενώ η Μυρτώ Μπουτραχάνη, Chief Marketing Officer του ομίλου, δήλωσε στο DailyFax ότι «ο όμιλος στοχεύει σε 360ο προβολή της καμπάνιας με πολλαπλά διαφημιστικά υλικά, προκειμένου η BYD να ενταχθεί στο consideration set των Ελλήνων καταναλωτών, οι οποίοι ενδιαφέρονται για ηλεκτρικό όχημα».