Η BGM OMD Greece, σε συνεργασία με την Adweb, αποκλειστικό εμπορικό αντιπρόσωπο της Spotify για την Ελλάδα, δημιούργησε το πρώτο 8D audio spot για την Elbisco και το brand Elite Crackers Μεσογειακά, η οποία βρισκόταν στον «αέρα» όλον τον Αύγουστο, στο Spotify.

Η Adweb σχεδίασε και υλοποίησε το πρώτο 8D Audio spot σε συνεργασία με την Grey Studios Athens, η οποία χρησιμοποίησε υψηλής τεχνολογίας μέσα παραγωγής σε επίπεδο software & hardware, προκειμένου να επιτευχθεί μια «immersive» ακουστική εμπειρία μέσα από το σποτ διάρκειας 30΄΄.

«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που οι τεχνολογικές καινοτομίες του Spotify και η δημιουργικότητα των συνεργατών, ωθούν εμάς και όλη την αγορά στην εξέλιξη της επικοινωνίας μέσα από τον ξεχωριστό τρόπο που προσφέρουν τα digital audio formats», δήλωσε ο Άγγελος Γρυπαίος COO της Adweb.