Την πρώτη της καμπάνια για το κρύο τσάι Lipton Zero Sugar παρουσιάζει η BBDO, η οποία συνεργάζεται ήδη με πολλά brands της Pepsico. Η συνεργασία περιλαμβάνει concept, δημιουργικό και παραγωγή local τηλεοπτικού υλικού, με τη συμμετοχή της Άννας Κορακάκη, για προβολή στην τηλεόραση και προσαρμογή της τηλεοπτικής παραγωγής για προβολή σε digital μέσα.

Η καμπάνια περιλαμβάνει προώθηση της σειράς με στόχο την επικοινωνία των benefits του προϊόντος (100% απόλαυση με μηδέν ζάχαρη), την προώθησή του ως μια ισορροπημένη επιλογή για μια ισορροπημένη καθημερινότητα και τη σύνδεσή του με μια δραστήρια ζωή χωρίς συμβιβασμούς στη γεύση.

Στόχος της ταινίας είναι να μεταφέρει στο κοινό τη διάθεση της στιγμής με ανεπιτήδευτο τρόπο, για την επίτευξη του οποίου αξιοποιήθηκαν διάφορες τεχνικές όπως το stop motion. Την παραγωγή επιμελήθηκε η Stefi σε σκηνοθεσία Ηλία Παπαϊωάννου.