To μήνυμα πως η ενημέρωση για τον καρκίνο του μαστού είναι «must» επιχειρεί να μεταδώσει η νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης της Φαρμασέρβ-Λίλλυ με τίτλο «#YouMustToo».

Η καμπάνια, η οποία φέρει την υπογραφή της Baas Digital, προβάλλεται στο Facebook και μέσω της πλατφόρμας DV360 (programmatic) από την Google, με στόχο να τονίσει τη σημασία της πρόληψης του καρκίνου του μαστού, παρέχοντας χρήσιμες πληροφορίες και συμβουλές.

Επίκεντρο του δημιουργικού concept αποτελεί η ροζ κορδέλα, η οποία δείχνει στις γυναίκες πώς μπορούν να πάρουν τον έλεγχο και να αποτρέψουν τη νόσο. Στα βασικά θέματα των 5 ταινιών της καμπάνιας περιλαμβάνονται η ετήσια μαστογραφία, η τακτική αυτοψηλάφηση, οι κληρονομικοί παράγοντες, οι καθημερινές συνήθειες και οι νέες θεραπείες.