Η αφετηρία για τον επανασχεδιασμό του site ήταν η επιθυμία της Ikea να βελτιώσει το επίπεδο εξυπηρέτησης των καταναλωτών της. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην αρχιτεκτονική του και σε υποδομές που εξασφαλίζουν εύκολη και γρήγορη πλοήγηση του χρήστη από όλες τις κινητές ή σταθερές συσκευές. Για την απόδοση του δυναμικού χαρακτήρα του site, υιοθετήθηκαν micro-animations, και πληθώρα άλλων καινοτόμων σχεδιαστικών στοιχείων, ενισχύοντας την διαδραστική εμπειρία.

«Το νέο site είναι το επόμενο βήμα στον ψηφιακό μετασχηματισμό της Ikea, με στόχο να καλύψει της αυξανόμενες προσδοκίες των καταναλωτών μας και τη δημιουργία ολοκληρωμένης θετικής εμπειρίας. Η στρατηγική μας συνεργασία μας με την Atcom οδήγησε στο ανανεωμένο Ikea.gr, που συνδυάζει ένα σύγχρονο look and feel με τις πιο προηγμένες τεχνολογικές δυνατότητες και το αποτέλεσμα πιστεύουμε ότι θα καλύψει τις ανάγκες των επισκεπτών του, καθιστώντας τις αγορές ακόμα πιο εύκολες και απλές», δήλωσε ο Βαγγέλης Πίνης, Web e-commerce Administrator της Housemarket AE.