Για λογαριασμό retail αλυσίδας
Η πρώτη στην Ελλάδα αποστολή εταιρικής καμπάνιας μέσω Viber και SMS ταυτόχρονα πραγματοποιήθηκε προ ημερών, μέσω της πλατφόρμας της Apifon, με αποστολέα μία μεγάλη αλυσίδα retail.

Συγκεκριμένα, η Apifon έχει αναπτύξει μια πλατφόρμα, η οποία επιτρέπει στις εταιρείες που θέλουν να επικοινωνούν με τους πελάτες τους την αποστολή μηνυμάτων Viber με άμεση αναδρομολόγηση σε SMS, σε περίπτωση που ο παραλήπτης δεν είναι Viber χρήστης. Με αυτόν τον τρόπο, οι επιχειρήσεις έχουν καλύτερη επικοινωνία με τους πελάτες τους, μειώνοντας ταυτόχρονα το κόστος αποστολών τους.

«Η εκτόξευση της χρήσης των smartphones, αλλά και των εφαρμογών instant messaging έχει αλλάξει δραστικά των τρόπο που επικοινωνούμε μεταξύ μας. Στο πλαίσιο αυτό, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να προσαρμοστούν, αλλά και να αξιοποιήσουν τα νέα δεδομένα, σε ό,τι αφορά την επικοινωνία με τους πελάτες τους», υπογράμμισε ο CEO της Apifon, Κωνσταντίνος Στρουμπάκης.