Διαγωνισμός με τίτλο «Milko & Το σκηνικό αλλάζει»

Εκτός από τις δωροεπιταγές Neoset, οι καταναλωτές μπορούν να  κερδίσουν 12 iPad2, 20 τηλεοράσεις και 40 hοme cinema. Ο διαγωνισμός θα διαρκέσει έναν μήνα και θα πλαισιωθεί από διαδραστικές προωθητικές ενέργειες που θα πραγματοποιηθούν σε πολυσύχναστα σημεία και εμπορικά κέντρα της Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Το concept του διαγωνισμού καθώς και η υλοποίηση του έχει σχεδιαστεί από την Allbright για λογαριασμό του Milko. Συγκεκριμένα, η Allbright ανέλαβε τον σχεδιασμό του διαγωνισμού, της προωθητικής συσκευασίας, των υλικών επικοινωνίας, καθώς και των BTL ενεργειών που πλαισιώνουν το διαγωνισμό.