Την καμπάνια λανσαρίσματος της σειράς κατεψυγμένων ημιέτοιμων γευμάτων «Pescanova Μαγειρεύω» με την υπογραφή της All Tricks Pony, παρουσιάζει η Pescanova. Η σειρά περιλαμβάνει πιάτα με γαρίδες Pescanova, λαχανικά και ζυμαρικά μαζί με μπισκ γαρίδας για πιάτα τα οποία ετοιμάζονται σε 7΄ με τη χρήση ενός σκεύους.

Στα πιάτα περιλαμβάνονται γαριδομακαρονάδα, κριθαρότο με γαρίδες και πέννες με γαρίδες και σπανάκι. Το λανσάρισμα υποστηρίζεται με την καμπάνια «Τα πιο αγαπημένα γεύματα θαλασσινών μπήκαν στην καθημερινότητα», η οποία περιλαμβάνει τηλεοπτικό, digital και social media πλάνο, καθώς και instore activation.

Η ταινία της καμπάνιας περιγράφει πώς ένα πιάτο μπορεί να «περάσει» από ένα παραθαλάσσιο εστιατόριο στο σαλόνι ενός ζευγαριού. Την παραγωγή ανέλαβε η NorroGroup σε σκηνοθεσία Θανάση Τσιμπίνη, το τηλεοπτικό πλάνο επιμελείται η Mindshare και το in store activation η Sales Promotion Center.