Η Action Direct σχεδίασε, για λογαριασμό της μπίρας Mythos, την ενέργεια Urbanism. Επρόκειτο για μία διαδρομή στο κέντρο της Αθήνας, όπου σε αντισυμβατικά σημεία, μουσικές εγκαταστάσεις αποτέλεσαν σημείο συνάντησης και διασκέδασης του νεανικού, εναλλακτικού κοινού της.

Η Βαρβάκειος Αγορά έγινε club, η στοά Παππού στο παλιό Χρηματιστήριο ένα dance floor, στην πλατεία Θεάτρου στήθηκε ένα street party, όλα με ηλεκτρονική μουσική και με συμμετοχές από το εξωτερικό, για να κλείσει η διαδρομή στη Δημοτική Αγορά της Κυψέλης, όπου εμφανίστηκε η αφροελληνική hip hop μουσική σκηνή.

Περισσότεροι από 10.600 άνθρωποι, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, πέρασαν συνολικά από αυτά τα τέσσερα events, ενώ οι δράσεις ήταν μέρος του This is Athens City Festival.