Στο πλαίσιο επαναλανσαρίσματος του ιστορικού brand

Οι νέες συσκευασίες αναδεικνύουν χαρακτηριστικά όπως οι γνήσιες ελληνικές τομάτες από τη Γαστούνη Ηλείας, η γεύση και ποιότητά τους και η προστιθέμενη αξία που έχει σήμερα η επιλογή ενός δυνατού ελληνικού προϊόντος. «H αναγέννηση ενός κλασικού και κυρίαρχου brand όπως το Pummaro ήταν μια απαιτητική και ενδιαφέρουσα πρόκληση. H 2yolk ανταποκρίθηκε επάξια, με φαντασία και δημιουργικότητα, επαναπροσδιορίζοντας το Pummaro, μέσα από μια εικόνα που έχει τις ρίζες της στις αξίες του brand: Φροντίδα, αυθεντικότητα και αειφορία. Οι νέες συσκευασίες έρχονται για να θυμίσουν στους καταναλωτές όλα αυτά που το κάνουν να ξεχωρίζει», ανέφερε ο Δημήτρης Σερίφης, Marketing Manager Savoury & Dressings Unilever Greece. Η νέα εικόνα εφαρμόζεται και στους 17 κωδικούς της σειράς, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί τη βάση για τη μελλοντική ανάπτυξη προϊόντων με το ίδιο brand name.