H Δίρφυς προχωρά σε rebranding των προϊόντων της σε συνεργασία με την 2yolk Branding & Design. Πρόκειται για μία «στρατηγική απόφαση με στόχο την ανανέωση της ταυτότητάς της και τη διαφοροποίηση της εικόνας της αισθητά σε σχέση με ανταγωνιστικά brands στην ελληνική αγορά», όπως αναφέρει η εταιρεία.

Ειδικότερα, τo λογότυπο «Δίρφυς» επανασχεδιάστηκε με γραμματοσειρά χωρίς γωνίες που αντανακλά την κυκλική διαδρομή του νερού στη φύση. Το πλατανόφυλλο, στοιχείο στενά συνδεδεμένο με το brand και αναφορά στα πλατάνια που συντροφεύουν τις υδάτινες διαδρομές στο οικοσύστημα της οροσειράς της Δίρφυς, πήρε νέα μορφή. Μία ελεύθερη, μπλε γραμμή σχηματίζει το νέο εικαστικό: ένα πλατανόφυλλο και μία σταγόνα που συνδέονται, υπογραμμίζοντας τη ζωογόνο δύναμη του νερού.

Επίσης, το λευκό χρώμα κυριαρχεί πλέον στην εικόνα του brand και του δίνει μία διακριτή εικόνα στο ράφι, αποφεύγοντας τις χρωματικές επιλογές που χαρακτηρίζουν τη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων.