Την 2Yolk επέλεξε η Unilever για το rebranding του brand Klinex. Η μάρκα επέδειξε γρήγορα αντανακλαστικά με αφορμή την πανδημία και την αύξηση της ζήτησης για προϊόντα καθαρισμού και απολύμανσης και προχώρησε σε ένα συνολικό rebranding, βασισμένο σε δύο κύριους πυλώνες:
α. την εναρμόνιση της ολοκληρωμένης σειράς προϊόντων καθαρισμού χωρίς χλώριο και τον σαφή διαχωρισμό αυτών από τα προϊόντα με χλώριο και
β. την προβολή των ισχυρών απολυμαντικών και αντιβακτηριακών τους χαρακτηριστικών.
Βασικό σημείο εστίασης του rebranding των προϊόντων Klinex χωρίς χλώριο ήταν η αξιοπιστία, η οποία προωθείται μέσα από packaging με καθαρό layout, παστέλ χρώματα, διακριτικό pattern σταυρού και απλή τυπογραφία. Ο ξεκάθαρος σχεδιασμός των συσκευασιών επιτρέπει στους καταναλωτές να αναγνωρίζουν εύκολα την ευρεία σειρά προϊόντων Klinex Hygiene, δημιουργώντας μια ισχυρή brand ταυτότητα στα ράφια των super markets.