Η στρατηγική επικοινωνίας περιλαμβάνει τον επανασχεδιασμό του λογοτύπου Πουρνάρα, διατηρώντας τα άυλα στοιχεία της μάρκας που δημιουργούν συναισθηματικούς και λογικούς συνειρμούς στον καταναλωτή. Παράλληλα διατηρούνται και οι αναφορές στην παράδοση, ποιότητα, ελληνικότητα και διαχρονικότητα του brand.

Διατηρώντας ανέπαφο το γράμμα «Π» που αποτελεί το σήμα κατατεθέν της μάρκας, το rebranding βασίστηκε στην αλλαγή των χρωμάτων και στην ανανέωση της γραμματοσειράς, προκειμένου να παραμένει αναγνωρίσιμο και ταυτόχρονα να γίνεται αποδεκτό τόσο από τους παραδοσιακούς καταναλωτές, όσο και από νεανικότερα ηλικιακά κοινά. Το νέο λογότυπο θα ξεκινήσει την εμφάνισή του στο νέο site της εταιρείας, το οποίο θα βρίσκεται σύντομα στον «αέρα». Παράλληλα εντάχθηκε στις νέες ετικέτες που σχεδιάστηκαν για τη νεανική σειρά καλτσών.

Η Yes. Positive Communication σχεδιάζει επίσης ολοκληρωμένο πρόγραμμα brand communication καθώς και μελέτη και σχεδιασμό POP υλικού, ενέργειες δημοσιότητας, event management, social media, σχεδιασμό πολιτικών εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, οργάνωση και λειτουργία γραφείου τύπου αλλά και δράσεις above και below the line.