Τη συγκομιδή της νέας της σοδειάς με το κοινό της επιχειρεί να μοιραστεί η τομάτα Γκρέκα, της εταιρείας Κόρε. «Γιατί η τομάτα Γκρέκα είναι οι άνθρωποι της.

Από εκείνους που τη μεγαλώνουν με μεράκι και φροντίδα μέχρι εκείνους που την επιλέγουν στο ράφι και τη βάζουν στην καθημερινότητα τους», αναφέρει χαρακτηριστικά η σχετική ανακοίνωση.

Στο πλαίσιο αυτό, δημιούργησε ενημερωτικό οπτικοακουστικό υλικό, μέσω του οποίου ο καταναλωτής μπορεί να ενημερωθεί για την παραγωγική διαδικασία, από τη στιγμή του σπόρου ώσπου να φτάσει στο πιάτο του. To υλικό διατίθεται στα social media και στο website της τομάτας Γκρέκα.

Τη στρατηγική και την επιμέλεια της ενέργειας ανέλαβε η Seventy Nine Minds, την digital επικοινωνία και την κάλυψή της οργάνωσε και υλοποίησε η Web Future, ενώ την παραγωγή επιμελήθηκε η DK Films.