Σχεδίασε παράλληλα και τη νέα εφαρμογή G app

Η Warply ανέλαβε, για λογαριασμό της Γερμανός, τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη διαχείριση του νέου προγράμματος loyalty και της εφαρμογής G app που επιβραβεύει τους καταναλωτές για τις αγορές τους στα καταστήματα Γερμανός και το e-shop, προσφέροντας εκπτωτικά κουπόνια, δώρα τεχνολογίας, προσωποποιημένες προσφορές, αλλά και ενημερωτικό και ψυχαγωγικό περιεχόμενο.

Η νέα εφαρμογή του G app, καθώς και η Loyalty & CRM πλατφόρμα Warply Engage, παρέχουν υπηρεσίες διαχείρισης πελατολογίου, απόδοση και εξαργύρωση πόντων επιβράβευσης, ηλεκτρονικά κουπόνια, καθώς και αυτοματοποιήσεις, gamification με στόχο το engagement των χρηστών, personalization και καμπάνιες μέσω email και push notifications, εξυπηρέτηση πελατών κ.ά..

Το πρόγραμμα είναι το πρώτο, όπως υποστηρίζει η εταιρεία, πολύ-καναλικό (omni-channel) πρόγραμμα πιστότητας στον κλάδο των ηλεκτρονικών που έχει την καινοτομία και το mobile στο επίκεντρο.