Η ΔΕΗ ανέθεσε στη Warply τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη διαχείριση του νέου προγράμματος επιβράβευσης ΔΕΗ myRewards Coupons που λανσαρίστηκε τον Φεβρουάριο.

Η Warply, για το έργο ΔΕΗ myRewards Coupons παρέχει την Loyalty & Customer engagement πλατφόρμα Warply Engage, υλοποίησε τον σχεδιασμό του προγράμματος και το website myrewardscoupons.dei.gr, ενώ έχει αναλάβει και τη διαχείριση των συνεργατών και των προσφορών που υπάρχουν στο πρόγραμμα.

Συνολικά, σήμερα είναι ενεργές 200 προσφορές από 130 συνεργαζόμενες επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα. Το πρόγραμμα διακρίνεται, επίσης, για το personalization και τις εξειδικευμένες προσφορές.