Με τη συνεργασία να έχει ξεκινήσει από τον φετινό Φεβρουάριο, η καμπάνια έρχεται να παρουσιάσει τη νέα συσκευασία και το νέο λογότυπο του Milko, με μήνυμα #kantoalithino και πρωταγωνιστές τα αδέλφια Γιάννη και Κώστα Αντετοκούνμπο. Μια ταινία γεμάτη μηνύματα και συμβολισμούς, εμπνέει τους καταναλωτές να πιστέψουν στον εαυτό τους, να ξεπεράσουν τις προσδοκίες, να δουλέψουν τις αδυναμίες τους, να σπάσουν τα στερεότυπα και να ζήσουν το τώρα.

Η The Newtons Laboratory επιμελήθηκε και το rebranding του Milko. Η νέα συσκευασία φέρει το νέο λογότυπο, με έναν κεραυνό που εκπέμπει ενέργεια και δύναμη και με επιβλητικές γραμμές και έντονα χρώματα. Η καμπάνια αναμένεται να εμπλουτιστεί και με υλικά σε άλλα Μέσα, όπως outdoor και digital.