Προεκλογική καμπάνια για τις ευρωεκλογές

Η Spot JWT είναι υπεύθυνη για την επικοινωνιακή στρατηγική και το δημιουργικό concept της τηλεοπτικής καμπάνιας, που απαρτίζεται από 4 διαφορετικά σποτ και είναι on air από τις 20 Μαΐου, καθώς επίσης και για τα αντίστοιχα θέματα σε εφημερίδες (23-24 Μαΐου). Η καμπάνια πλαισιώνεται και από ραδιοφωνικά. Την επικοινωνία υπογράφει το μήνυμα “Με σύμμαχο εσένα”, επίσης δημιουργία της Spot JWT.

Σύντομα θα είναι στον αέρα η επόμενη φάση της καμπάνιας. Η εταιρεία διευκρινίζει ότι για τα παραπάνω, “ουδεμία ανάμειξη και συνεργασία υπήρξε με τη Civitas, η οποία είναι υπεύθυνη μόνο για την υπαίθρια διαφήμιση και δεν είχε καμία συμμετοχή τόσο στη χάραξη της στρατηγικής όσο και στη δημιουργία της ιδέας και των μηνυμάτων τα οποία αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της Spot JWT”.