Ανάθεση μετά από spec
Την ATL επικοινωνία του Skoda Karoq, του νέου SUV της Skoda ανέλαβε η Solid Havas μετά από σχετικό spec με 4 εταιρείες.

Η καμπάνια, που είναι ήδη στον «αέρα», έχει τίτλο «Karoq Your World», αναδεικνύοντας όχι μόνο το όνομα, αλλά και τον δυναμικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Όπως η ροκ μουσική, έτσι και το νέο SUV της Skoda, είναι ένας τρόπος σκέψης. Μια στάση ζωής. Δεν συμβιβάζεται, δεν σταματά, πάει παντού. Η καμπάνια της Solid Havas προβάλλει δυναμικά και με δημιουργικό τρόπο τα πλεονεκτήματα του νέου Skoda Karoq, ανάμεσα στα οποία ξεχωρίζουν οι έξυπνες τεχνολογίες που «ανοίγουν» έναν νέο κόσμο οδήγησης. Την καμπάνια «ντύνει» το τραγούδι «Alive» του Sundayman και το hashtag #KaroqYourWorld.