Με αφορμή την επέτειο των 100 χρόνων παρουσίας του La Vache Qui Rit διεθνώς, η Fromagerie Bel Hellas, δημιουργεί επετειακή καμπάνια, με την υπογραφή της Solid Havas και μήνυμα «La Vache Qui Rit, γιατί είναι καλύτερο να γελάς». Πρωταγωνιστής στο σποτ είναι ο Σάκης Τανιμανίδης. Η καμπάνια θα «τρέξει» με 360° επικοινωνία, στην οποία περιλαμβάνονται προβολή στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο, στο digital και στα social media, αλλά και με ενέργειες pr, natives και σε συνεργασία με influencers. Επίσης, στα καταστήματα θα διατίθεται συλλεκτική συσκευασία του προϊόντος, ενώ θα πραγματοποιηθούν και δράσεις ΕΚΕ.
11/03/21
CATEGORIES: Advertising
Από τη Solid Havas η 360° επετειακή καμπάνια La Vache Qui Rit
Για τα 100 χρόνια της διεθνώς
Από Marketing Week Online
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ