Στον «αέρα» βρίσκεται η rebrand τηλεοπτική καμπάνια της Free Now, του ευρωπαϊκού app μετακίνησης, στο οποίο ενσωματώθηκε το Beat, την οποία επιμελήθηκε η Soho Square Athens σε επίπεδο creative.

Με βασικό μήνυμα «Το Beat αλλάζει, γίνεται Free Now, και είναι για καλό», η καμπάνια έχει σκοπό «να εκπαιδεύσει το κοινό μας στην αλλαγή, να βοηθήσει τους χρήστες μας να κάνουν τη μετάβαση και τη μεταφορά του λογαριασμού τους από την Beat εφαρμογή, στη νέα μας εφαρμογή Free Now, καθώς και να αναδείξει και τα βασικά USPs της νέας μάρκας», δήλωσε, στο DailyFax, η Μαρία Μουζακίτη, Head of Marketing & Communications, GR, της εταιρείας.

Η συνολική καμπάνια για το rebranding αναπτύσσεται 360° και περιλαμβάνει τρία τηλεοπτικά σποτ, ραδιόφωνο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, οut-of-home και στις δύο πόλεις σε ΜΜΜ, digital και social media, PR και events. Την παραγωγή ανέλαβε η Foss Productions και τη σκηνοθεσία ο Πάνος Κορώνης. Σημειώνεται ότι το κομμάτι των Δημοσίων Σχέσεων (επικοινωνία & events) της Free Now, αλλά και αυτό του Digital Activation με την Ντορέττα Παπαδημητρίου και τα υλικά που προέκυψαν από αυτό, έχει αναλάβει η Socialab.