Στόχος η ενίσχυση του brand awareness και των πωλήσεων

Συνεχίζεται η digital καμπάνια της Socialab για λογαριασμό της Wella Company και το brand περιποίησης μαλλιών, Sebastian Professional. Με στόχο την ενίσχυση του brand awareness, αλλά και την ώθηση των πωλήσεων, το επικοινωνιακό πλάνο της διαφημιστικής εταιρείας κινήθηκε γύρω από τη δημιουργία μιας local influencer campaign με ελκυστικό περιεχόμενο. Με κεντρικό hashtag και moto το #MyWorldMyRules, η καμπάνια απευθύνεται στα άτομα που δεν ακολουθούν τους κανόνες, δεν διστάζουν να προβάλλουν την αλήθεια τους και παραμένουν πιστοί σε αυτό που είναι και αυτό που νιώθουν.

Συνοδοιπόροι και βασικοί τροχοί της καμπάνιας είναι οι Νάντια Ράπτη, Κωνσταντίνος Δανός και Αντωνία Καούρη. «Τρεις αληθινοί influencers που δε διστάζουν να αναδείξουν και να υποστηρίξουν τη μοναδικότητά τους, να καταρρίψουν το αψεγάδιαστο, αλλά και να εκφραστούν, χωρίς περιορισμούς, μέσα από το έργο, το πάθος και την καλλιτεχνική τους φιλοδοξία», όπως επισημαίνει η ανακοίνωση.