Με εικονικό countdown, unboxing ενέργεια στο Instagram και διαγωνισμό

Η Socialab ανέλαβε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Durex, δίνοντας έμφαση στη διάδραση του κοινού με το brand στο digital περιβάλλον. H καμπάνια περιλάμβανε ένα εικονικό countdown, κάθε μέρα για τον μήνα Δεκέμβρη, παρουσιάζοντας με χιουμοριστικό τρόπο έξυπνες λύσεις δώρων για κάθε περίσταση, καθώς και unboxing ενέργεια στο Instagram, με ένα χριστουγεννιάτικο Advent Calendar «10 Days Better Gifts by Durex», το οποίο περιελάμβανε 10 δώρα της εταιρείας και τη συμμετοχή influencers. Η ενέργεια συνοδεύτηκε από χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό, στο Facebook και το Instagram, με δώρα.