To sequel της καμπάνιας «Όπως τη δει κανείς» λανσάρουν οι Rascal και Mastiqua, μέσα από μια ταινία, ωδή στην υπερβολή, όπως την χαρακτηρίζουν. «Το Mastiqua έρχεται, με τη δροσιά και τη μαστίχα του, να δώσει μια νότα ευεξίας και ευφορίας, όπως ακριβώς συμβαίνει και στην πραγματικότητα», αναφέρει σχετική ανακοίνωση. Το Mastiqua κυκλοφορεί και σε γεύσεις, Λεμονάδα, Green Tea και Sour Cherry. Την ταινία σκηνοθέτησαν οι Danny & Loco.
08/04/21
CATEGORIES: Advertising
Από τη Rascal το sequel της καμπάνιας Mastiqua
Σε σκηνοθεσία Danny & Loco
Από Marketing Week Online
Topics:
Campaigns
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ