Με διαδραστικό χαρακτήρα και δημιουργία πρωτότυπων υλικών Μία πρωτότυπη και διαφορετική εκστρατεία ενημέρωσης σχεδίασε η PHOCUS, για λογαριασμό της βίο-φαρμακευτικής εταιρείας AbbVie.
Πρόκειται για τη διαδραστική καμπάνια «Πιάσε το Μολύβι» για τη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα, που έχει ως στόχο να ευαισθητοποιήσει το κοινό για τη σημασία της σωστής και έγκαιρης διάγνωσης. Εστιάζοντας στις καθημερινές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ασθενείς με Ρευματοειδή Αρθρίτιδα, η καμπάνια έχει ως βασικό όχημα τη σελίδα www.piasetomolyvi.gr στην οποία έχει αναρτηθεί το προσωπικό γράμμα μίας ασθενούς.
Ο επισκέπτης καλείται να διαβάσει το γράμμα, να επιλέξει μία φράση και χρησιμοποιώντας τον κέρσορα-μολύβι, να τη γράψει στο ειδικό πεδίο, προσομοιώνοντας τη δυσκολία που μπορεί να αντιμετωπίζουν οι ασθενείς με Ρευματοειδή Αρθρίτιδα. Στη συνέχεια, καλείται να μοιραστεί τη φράση στον προσωπικό του λογαριασμό Facebook, συμβάλλοντας στη διάδοση του μηνύματος της έγκαιρης διάγνωσης.
Βάση του γραφικού χαρακτήρα της ασθενούς, η PHOCUS δημιούργησε μία μοναδική γραμματοσειρά-σήμα κατατεθέν της εκστρατείας, η οποία είναι διαθέσιμη στο www.piasetomolyvi.gr και μπορεί να εγκατασταθεί στον υπολογιστή όπως οποιαδήποτε άλλη γραμματοσειρά. Για τους σκοπούς της εκστρατείας δημιουργήθηκε επίσης σελίδα FB, ενώ «τρέχει» digital ad campaign που περιλαμβάνει Search Engine Marketing (SEM), Display Advertising (Google AdWords), YouTube & Facebook ads.